Vorige onderwerp - Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
de_paardenjuf
leeftijd: 37  geslacht:  Woonplaats: Amsterdam Berichten: 1
|
Geplaatst: 03 Okt 2020 13:32 Eerste vraag | |
|
ORTEGA 2,5-jarige sociale lichtbruine Lusitano merrie met aalstreep en donkere benen.
Super sociale en dappere merrie en zeer correct gebouwd. Mooi compact maar toch ook voldoende lengte in de hals. Haar bewegingen zijn heel correct, video aanwezig.
In de opfok komt Ortega als eerste naar je toe gelopen terwijl de rest blijft staan eten. Ze is kalm, nieuwsgierig, niet zo snel onder de indruk en super mensgericht. Vader is dekhengst Tojo en moeder Xemia.
Ortega wordt naar verwachting 1.60m. Leuk als allround rijpaard en zal ook geschikt zijn als fokmerrie. Zij staat bij de fokker waar ik voor werk in NOORD-PORTUGAL. Op bezoek gaan is altijd mogelijk!
FOTO's --> Volg me: de_paardenjuf
of whatsapp me 0619637058
Ik help je met transport, keuren en overzetten van eigenaarschap. _________________ Doorlopend APSL (Lusitano) paarden te koop (Portugal)! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Stel bladwijzers in voor dit onderwerp
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
Webboard.org selecteert de snelste verbinding voor u.
server slots: 136/500 |
server load: 21% |
Webboard.org |
server time: 0.15s |
board activity: 579 |
|