Ortega, 2,5 jarige lichtbruine APSL merrie
Nieuw onderwerp plaatsenReageren barokkepaardenforum Forumindex > Paarden te koop
Vorige onderwerp - Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
de_paardenjuf

leeftijd: 37 Steenbok
geslacht: vrouw

BerichtGeplaatst: 03 Okt 2020 13:32    Eerste vraag
03 Okt 2020 13:32 van de_paardenjuf

ORTEGA 2,5-jarige sociale lichtbruine Lusitano merrie met aalstreep en donkere benen.
Super sociale en dappere merrie en zeer correct gebouwd. Mooi compact maar toch ook voldoende lengte in de hals. Haar bewegingen zijn heel correct, video aanwezig.
In de opfok komt Ortega als eerste naar je toe gelopen terwijl de rest blijft staan eten. Ze is kalm, nieuwsgierig, niet zo snel onder de indruk en super mensgericht. Vader is dekhengst Tojo en moeder Xemia.
Ortega wordt naar verwachting 1.60m. Leuk als allround rijpaard en zal ook geschikt zijn als fokmerrie. Zij staat bij de fokker waar ik voor werk in NOORD-PORTUGAL. Op bezoek gaan is altijd mogelijk!

FOTO's --> Volg me: de_paardenjuf
of whatsapp me 0619637058

Ik help je met transport, keuren en overzetten van eigenaarschap.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsenReagerenPrintervriendelijk beeld barokkepaardenforum Forumindex > Paarden te koop
Pagina 1 van 1

Vergelijkbare onderwerpen bij Webboard.org Vergelijkbare onderwerpen bij Webboard.org
Onderwerp rekening Antwoorden Onderwerp gestart
Geen nieuwe berichten Te koop 10 jarige PRE ruin barokkepaardenforum 0 31 Aug 2020 20:43 Laatste bericht bekijken
Geen nieuwe berichten Wanneer merrie en veulen in de kudde barokkepaardenforum 3 03 Sep 2020 10:04 Laatste bericht bekijken
Stel bladwijzers in voor dit onderwerp